Temat: [Sosnowiec] Plany, inwestycje, etc...
...zewnątrz, gdzie widać mocne i słabe strony miasta.
Fachowo to się nazywa analizą stanu wyjściowego. Bez takich badań nie da się zrobić profesjonalnej kampanii promocyjnej. Po drugie promocja musi mieć charakter systemowy, nie mogą to być spontaniczne działania - tłumaczy dr Michał Kaczmarczyk z Wyższej Szkoły Humanitas, zajmujący się m.in. zagadnieniami public relations. - Na razie mamy misz-masz, targi Expo, euroszanty, a może za chwilę festiwal kiepurowski. Nie ma żadnego wspólnego pomysłu. Kampania marketingowa musi mieć jasne metody działania.
Kaczmarczyk mówi, że czytając strategię promocji Sosnowca miał wrażenie, że może się ona odnosić również do każdego innego miasta. Brakuje w niej elementów regionalnych, konkretnych pomysłów i celów.
- Co to znaczy, że ma to być miasto przyjazne mieszkańcom i otwarte na młodzież? Jest to slogan, z którego nic...
Źródło: forum.gkw24.pl/viewtopic.php?t=94