Wątki
menu      Cytaty miłosne :)
menu      olej napedowy shell
menu      olga borys mira
menu      feliks mendelssohn
menu      felgi aluminiowe 13
menu      ferdynand porsche
menu      feralia
menu      feng shi hantong pian
menu      feniks sp
menu      ferlak
menu      olimpus u700
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • felgiuzywane.xlx.pl
  • Cytaty miłosne :)

    Temat: Pytanie o el-wóz E18 (DRG 1935)
    ...stopień wzbudzenia 0,35 i współczynnik wzrostu prędkości przy polu osłabionym 1,87 (pozwala  to jej operować mocą ciągłą= 3000kW od 98km/h do 183km/h) masa silnika 5200kg. Seria 2D2 9100 kolei SNCF- moc ciągła silnika 920kW, prędkość ciągła lokomotywy 70,5km/h ( przy maksymalnej 140km/h ) minimalny stopień wzbudzenia 0,29 współczynnik wzrostu prędkości przy polu osłabionym 2,25 (EU07 = 2,2) masa silnika GLM 1033 = 8600kg :D BB9200 kolei SNCF- silnik o mocy ciągłej 962kW , prędkość ciągła lokomotywy 93km/h (maksymalna 160km/h) minimalny stopień wzbudzenia 0,24 i współczynnik wzrostu szybkości 1,85, masa silnika 5000kg. Silnik na 16 2/3 Hz typu ELM9/835 z lokomotywy BBE 10002 ma takie parametry: napięcie znamionowe -428V moc ciągła -760kW szybkość ciągła lokomotywy -85km/h szybkość maksymalna -125km/h liczba biegunów -14 połączenia oporowe -nie ma...
    Źródło: topranking.pl/1573/pytanie,o,el,woz,e18,drg,1935.php



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pies-bambi.htw.pl
  • Design by flankerds.com